FAQs

Ofte stilte spørsmål

– NETTHANDEL –

FRAKT OG LEVERING

Hvordan leveres varene?

Varene leveres hjem til deg med den speditøren lampeleverandøren har valgt å benytte seg av. Fraktkostnaden vil derfor variere fra produkt til produkt. Legg produktet i handlekurven å få opp riktig fraktkostnad. Dersom du bestiller flere produkter fra samme leverandør kan det i noen tilfeller lønne seg å kontakte oss for å se om det er noe vi kan gjøre med frakten.

Dersom du ønsker varene fraktet til en øy, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan avtale levering til kai i nærheten. For bedrifter tilbyr vi også levering til næringsbygg.

Sender dere varer internasjonalt?

Fra nettbutikken vår selger vi kun til adresser i Norge. Ta kontakt med oss direkte dersom du ønsker levering utenfor Norge, så skal vi se om vi får det til:) 

Har dere noen lamper på lager?

Ja, diverse bokslamper fra Davey lighting og noen av lampene fra Anour finner du på lager hos oss i Drammensveien 123, 0277 Oslo, og kan hentes her. Lampene fra Davey lighting som er lagervare er merket med «Lagervare» i nettbutikken.
Ta gjerne kontakt på forhånd dersom du ønsker å kjøpe en lagervare, ettersom vi til tider kan gå tom. 

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden varierer fra produkt til produkt og er opplyst under hvert produkt. 

KJØP OG BETALING

Hvilke betalingsalternativer kan jeg velge mellom?

Alle ordrer betales på forhånd. Varen settes ikke i produksjon før bestillingen er betalt. Alle priser er i NOK og inkluderer 25% mva.

Kredittkort: Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.

Faktura: Vi tilbyr faktura til registrerte prosjektkunder med 3 dagers forfall. Fakturaen må betales før lampene settes i produksjon. Ved bestillinger over 50.000 NOK, ta kontakt med oss på mail:khj@lampestudio.no

Er hvert produkt unikt?

Ja:) Vi tar forbehold om at fargene kan avvike noe fra bildene. Mange av våre lamper er håndlagde og det kan derfor forekomme små individuelle ulikheter.

ORDRE OG RETURER

Kan jeg returnere en vare?

Varer som er kjøpt av oss i Lampestudios nettløsning kan returneres innen 14 dager. For varer i kjøpt/bestilt i butikk gjelder egne betingelser. Alle våre lamper i nettløsningen er bestillingsvarer. Du vil bli belastet 30 % i returomkostninger. Dersom lampen har blitt spesialtilpasset deg (byttet ut standard ledning, laget lampen i en spesialfarge el.) kan varen dessverre ikke byttes eller returneres.
Varen må være i ubrukt stand, slik som da du mottok den. Varen må være i original emballasje.
Alle returer må meldes fra på forhånd til khj@lampestudio.no
Angrerettskjema ligger som vedlegg i ordrebekreftelse med e-post, men kan også lastes ned her.
Kjøper må selv betale returfrakt.
Alle returer må sendes i originalforpakning, med sporingsnummer til:

SaMo Service AS
Ulvenveien 92 B
0581 Oslo
NORGE

Så snart vi har registrert varen mottatt, refunderer vi beløpet til deg. 

Om du har spørsmål er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss på khj@lampestidio.no

Jeg ønsker å reklamere på en vare. Hva gjør jeg?

Vennligst ta kontakt med oss på khj@lampestudio.no så fort som mulig slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Saken vil bli behandlet snarest. Det er 2 års reklamasjonstid fra produktet ble kjøpt. 

 

 

Hvordan kan jeg avbestille en ordre?

Ordre kan kanselleres innen 48 timer fra ordren ble bestilt med mindre produktet allerede har blitt satt i produksjon. Vennligst kontakt oss på tlf. 22 04 85 25 dersom du lurer på om din bestilling er satt i produksjon. Beløpet vil bli refundert til kortet varen ble betalt med.

Fikk du ikke svar på det du lurte på? Kontakt oss